AC SU - rešavanje ekoloških problema
02.10.2013
Aktivnosti AC SU se zasnivaju na uspostavljanju bolje komunikacije između gradske vlasti i građana radi što efikasnijeg načina rešavanja ekoloških problema. Svoje aktivnosti AC SU ostvaruje u saradnji sa Kontakt centrom 024.
Od svog osnivanja, u martu 2011. godine, pa septembra 2013. godine, Regionalnom Arhus centru u Subotici građani su prijavili 58 slučajeva od kojih je 18 (31%) rešio Arhus centar, 22 (38%) slučaja je prosleđeno Kontakt centru, dok su preostalih 18 (31%) ostali nerešeni.
Ovim putem apelujemo na građane da nam i dalje upućuju svoje zahteve ili da se obrate Kontakt centru.
Regionalnom Arhus centru u Subotici se možete obratiti na sledeće načine:
- Telefonom (024/554-600)
- Elektronskom poštom (aarhussu@openunsubotica.rs)
- Ličnim dolaskom (Otvoreni univerzitet, II ulaz, Trg cara Jovana Nenada 15)
Komunikaciju sa Kontakt centrom možete ostvariti putem:
- Telefona (024/626-999)
- SMS porukom (069/626-999)
- Web strana grada Subotice (www.subotica.rs)
- Elektornskom poštom (kontaktcentar@subotica.rs)
- Ličnim dolaskom u Uslužni centar Gradske uprave grada Subotice (u prizemlju gradske kuće)
S poštovanjem,
Arhus centar Subotica