f Počinje akcija prolećnog čišćenja u gradovima Srbije - Arhus Centar Subotica
Aarhus centar subotica

Počinje akcija prolećnog čišćenja u gradovima Srbije

26.03.2014

Spomenici kulture i podzemni prolazi u deset gradova u Srbiji zablistaće novim sjajem zahvaljujući velikoj akciji prolećnog čišćenja koju organizuje kompanija Unilever Beograd.

Kampanja „Cif čisti Srbiju“ biće sprovedena tokom aprila i maja, a u njoj će, pored timova koji će biti zaduženi za čišćenje, na poseban način učestvovati i građani, jer će deo prihoda od prodatih sredstava za održavanje higijene iz palete Cif proizvoda biti izdvojen za uređenje i čišćenje znamenitih spomenika i prolaza. 

„Želeli smo da skrenemo pažnju javnosti na značaj održavanja čistoće, kao i na važnost očuvanja kulturnih spomenika naše zemlje. Kompanija Unilever je društveno odgovorne aktivnosti ugradila u svoje svakodnevno poslovanje i ponosan sam na to što ćemo ovom akcijom gradove Srbije učiniti čistijim i lepšim na dobrobit svih građana“, rekao je Ljubomir Milošević, direktor Unilever Beograd d.o.o. On je istakao: „Naša kompanija je tržišni lider, koji može da se pohvali velikih uspesima u brojnim kategorijama proizvoda, ali zvezda naše ovogodišnje prolećne akcije je Cif – koji će pažljivo čistiti sve što smo isplanirali, kako bismo unapredili čistoću u gradovima Srbije.“ 

Spomenici kulture će biti tretirani posebno pripremljenim sredstvima koja propisuju strogi pravilinici o konzervaciji i zaštiti materijala od kojih su spomenici napravljeni. Zbog toga su se kampanji pridružili i profesionalni konzervatori, profesori sa Fakulteta primenjenih umetnosti, koji će sa stručnog aspekta nadzirati celokupnu akciju čišćenja. 

„Jedan od najvažnijih zadataka svakog konzervatora je da kulturna dobra što duže sačuva u što boljem stanju, a da bi se izvršili konzervatorski radovi na kulturnim dobrima, potrebno ih je razumeti i voleti“, rekao je Slobodan Savić, akademski vajar, vanredni profesor na Fakultetu primenjene umetnosti, i dodao: „Raduju nas aktivnosti kompanija kao što je Unilever jer je to znak da, osim profesionalaca, koji su najuže vezani za izvođenje konzervatorskih radova, još neko misli na kulturno blago ovog naroda.“ 

Ova jedinstvena kampanja će u prvoj fazi uključiti spomenike kulture i prolaze u Beogradu, Nišu, Novom Sadu, Kraljevu, Čačku, Kruševcu, Boru, Šapcu i Jagodini, dok će svi posetioci internet stranice i Fejsbuk stranice Cifcistisrbiju moći da glasaju za još jednu lokaciju koja će biti očišćena u ovoj kampanji. Više informacija o kampanji možete pronaći na internet stranici www.cifcistisrbiju.rs.

Izvor: http://www.b92.net/zivot/vesti.php?yyyy=2014&mm=03&dd=26&nav_id=828772

Povratak...