f Marketing organskih proizvoda i agroturizam - Arhus Centar Subotica
Aarhus centar subotica

Marketing organskih proizvoda i agroturizam

19.09.2011

U nastavku Međunarodne škole organske poljoprivrede, 16. i 17. septembra, na “Majkinom salašu“, na Paliću, održana su dva modula na temu Marketing organskih proizvoda i Agroturizam.

Na VII modulu, održanom u petak, 16. septembra kao primer uspešnog koncepta razvoja agroturizma, Etno park, Majkin salaš, prisutnima je predstavila direktor marketinga Ivana Gabrić, dok su u pauzama između predavanja imali priliku i da uživaju u čarima istog. 

Gost predavač, Sanda Klještanović, iz Savetodave službe Vojvodine, pred dvadesetak prisutnih govorila je o vezi agrara i turizma, kao i diverzifakciji ekonomskih aktivnosti u ruralnim sredinama. Nezavisni ekspert i urednik časopisa Bioholmi Őkomagazin, Ferenc Fruhwald, iz Mađarske preneo je svoja iskustva iz oblasti marketinga organskih proizvoda. 

U subotu, 17. septembra održan je VIII modul. Pred punom salom o temi je govorio prof. dr Tomislav Sudarević, sa Ekonomskog fakulteta iz Subotice. Polaznici škole su, takođe, imali priliku da degustiraju organske proizvode kompanije „Foodland“, koju je predstavila asistent direktora prodaje, Marija Joldić, iz Beograda. Uspešan primer iz prakse predstavila je menadžer Rendek eco farme i Etno kuće, Rendek Olga iz Mađarske. 

Nakon diskusija, s ciljem dobijanja certifikata, učesnici su kao i do sad, polagali test znanja. 

Danas se u okviru Međunarodne škole organske poljoprivrede, u Brusu održava poslednji Modul-Sakupljanje šumskih plodova. 

Inače, ovaj projekat „Međunarodna škola organske poljoprivrede“, sprovodi Otvoreni univerziteta kroz program reforme poljoprivrede Srbije u tranziciji, a podržavaju Svetska banka i Ministarstvo poljoprivrede, trgovine, šumarstva i vodoprivrede Republike Srbije. 







Povratak...