f Otvoren Kontakt centar 024 - Arhus Centar Subotica
Aarhus centar subotica

Otvoren Kontakt centar 024

10.11.2011

Pokrajinski sekretar za lokalnu samoupravu i međuregionalnu saradnju dr Tomislav Stantić i gradonačelnik Subotice Saša Vučinić danas su, u Uslužnom centru u Gradskoj kući, zvanično otvorili Kontakt centar 024. Cilj Kontakt centra, koji će raditi u okviru Gradske uprave Grada Subotice, je uspostavljanje bolje komunikacije lokalne samouprave sa građanima i brže i efikasnije rešavanje, pre svega, komunalnih problema građana.

Subotica je devetnaesti grad, od 27 gradova i opština u Vojvodini, koji dobija kontakt centar, a građani osim pritužbi šalju i sve više svojih predloga, rekao je Tomislav Stantić.

- Moj najsnažniji utisak unazad nekoliko nedelja je da građani sve više postaju partneri u radu sa gradovima i opštinama, jer oni ne samo da šalju svoje žalbe i pritužbe, nego imaju sve više i svojih predloga. Primedbe građana su raznorodne, to su u skoro svakom centru problemi sa psima lutalicama, kao i problematika iz komunalne sfere, koja je i prevashodna obaveza svake lokalne samouprave, kazao je Stantić.

Gradonačelnik Vučinić je rekao da je Kontakt centar najavljen sredinom godine, ali da se čekalo da sa radom počne Komunalna policija, koja će, kao i javna komunalna preduzeća, učestvovati u rešavanju problema koje građani prijavljuju.

- Tražeći način kako što bolje da odgovorimo zahtevima građana, smatrali smo da je veoma važna komponenta i rad Komunalne policije. Sa druge strane, znajući da postoji efikasna Gradska uprava, znamo da možemo da pružimo sve odgovore koji se odnose na rad Gradske uprave, ali ono što smo želeli jeste da uspostavimo partnerski odnos i sa onim komunalnim preduzećima na čiji rad, ili iz čijeg okvira rada i delatnosti, ima najviše žalbi, primedbi i sugestija, a to su Direkcija za izgradnju grada, 'Čistoća' i 'Vodovod i kanalizacija'. U tim preduzećima pokušali smo da pronađemo partnere i osobu koja će biti zadužena da u roku od 48 sati pruži odgovore, istakao je Saša Vučinić.

Kontakt centar radnim danima radi od 7 do 19 časova. Osim ličnog podnošenja primedbi, u prostorijama Uslužnog centra Gradske uprave Subotica od 7 do 17 časova, građani mogu da podnose prijave i putem telefona na broj             024/626-999       (posle 19 časova može da se ostavi poruka), SMS-a na broj             069/626-999      , e-mail adrese kontaktcentar@subotica.rs ili web strane Grada Subotice www.subotica.rs. Tokom 48 sati stranka dobija informaciju kada će prijavljeni problem biti rešen, a dosadašnja praksa, odnosno tri meseca eksperimentalnog rada tokom kojih su građani Centar kontaktirali oko 900 puta i gde je preko 80 odsto slučajeva već rešeno, pokazala je da se problem u tom vremenskom intervalu može i rešiti.

U Kontakt centru 024 radi šest ljudi, koji nisu novozaposleni, već raspoređeni iz Gradske uprave. Centar je otvoren sredstvima AP Vojvodine i Grada, u ukupnom iznosu od 2.430.800 dinara. Grad je za ovaj projekat namenio 635.400 dinara, a Sekretarijat je za opremu i izradu aplikacije rada Kontakt centra 024 izdvojio 1.795.400 dinara.

Izvor: http://www.subotica.rs/sr/4983/otvoren-kontakt-centar-024

Povratak...