Za dva meseca 319 zahteva primio Kontakt centar 024
14.01.2012
U protekla dva meseca „Kontakt centar 024” je primio 319 prijava od građana za različite probleme i do sada je rešeno 290 zahteva, što iznosi oko 90 odsto. Građane i dalje najviše muče komunalni problemi pa ih zapoleni u “Kontak centru 024” upućuju ka Gradskoj upravi i Službi za inspekcijsko nadzorne poslove.
„Kontakt centar 024” se nalazi u Uslužnom centru Gradske kuće. Komunikacija sa „Kontakt centrom 024” može se ostvariti putem telefona na broj 024/626–999 ; SMS porukom na broj 069/626-999 ; preko web portala Grada Subotica na adresi www.subotica.rs; putema maila kontaktcentar@subotica.rs ili lično na šalteru "Kontakt centra 024" u prostorijama uslužnog centra Gradske uprave Subotica.
Radno vreme je 7-19 časova,a nakon toga građani mogu da ostave poruku govornom aparatu.
Izvor:http://www.yueco.rs/vest/servisne-informacije/za-dva-meseca-319-zahteva-primio-kontakt-centar-024